Студентка кафедри ПЗ разом з командою перемогла на хакатоні «Hack4Innovation»
19-20 жовтня 2024 року у Києві відбувся дводенний хакатон «Hack4Innovation», організований громадською організацією eADVISE. Хакатон проводився в очному форматі.
Hack4Innovation об’єднав 91-го студента з технічних факультетів провідних українських вищих навчальних закладів. Студенти сформували 20 команд, 12 з яких були відібрані для участі в офлайн-частині заходу. Решта учасників змогла долучитися до участі у трьох онлайн семінарах.
Протягом двох днів учасники заходу в центрі Києва з перервою на смачненьке та сон працювали над своїми інноваційними проєктами та отримали корисні знання у спілкуванні з досвідченими менторами від UGB та CS.
Учасники змагалися у вирішенні актуальних завдань сьогодення, таких як маркетплейс для волонтерів (підтримка Збройних Сил України), розробка AI-рішень для клієнтської підтримки та створення інструментів для продажу банківських продуктів.
Команда наших студентів «ByteCraft», під менторінгом доцента кафедри ОТ, к.т.н. Войцеховської Олени Валеріївни, із проєктом у категорії «маркетплейс для волонтерів (допомога ЗСУ)» посіла 1 місце – Анна Глоба (5ПІ-21б), Владислав Маліцький, Костянтин Шкамбула, Дмитро Степанюк, Юрій Трач (КІ-23мс). Команда отримала приз 100 000 грн. та доступ до онлайн-навчання від головного спонсора – продуктової ІТ-компанії CS.
Вітаємо студентку четвертого курсу кафедри програмного забезпечення Анну Глобу (гр.5ПІ-21б), яка разом з командою виборола 1 місце на хакатоні «Hack4Innovation».
Студентський хакатон «Hack4Innovation» — це захід, що об’єднує обдарованих студентів для розробки інноваційних рішень у стислий термін. Він надає студентам технічних спеціальностей можливість командної роботи, обміну ідеями та створення прототипів.
Ідея хакатону народилася з потреби створити платформу для молодих талантів, де вони зможуть застосувати свої навички та набути практичний досвід. Учасники мали шанс встановити контакти з потенційними роботодавцями й менторами для професійного розвитку, а також отримати цінні призи та подарунки від спонсорів і партнерів.