Кафедра програмного забезпечення | Визначено фіналістів ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін»
Новини

Визначено фіналістів ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін»

19.11.2020 / 00:55

ІІІ Всеукраїнський студентський конкурс бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін» проводиться Київським національним торговельно-економічним університетом.

На конкурс студенти факультету інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ВНТУ підготували низку проєктів. Прийом проєктів здійснювався до 25 жовтня 2020 року.

16 листопада 2020 року були підбиті підсумки I етапу конкурсу. Переможними на І етапі ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін» було визнано 15 кращих робіт, команди-розробники яких запрошуються до участі у II (фінальному) етапі конкурсу.

Відповідно до Положення про проведення Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін» з одного навчального закладу до фіналу може пройти не більше трьох проєктів. Членами журі у складі  науковців, представників бізнес-спільноти, бізнес-інкубаторів "YEP" та "Sikorsky Challenge" сформовано рейтингові списки кращих проєктів, серед яких:

Київський національний торговельно-економічний університет – 3 проєкти;

Вінницький національний технічний університет – 3 проєкти;

Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ – 1 проєкт;

Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ – 1 проєкт;

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця – 1 проєкт;

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна – 1 проєкт;

Херсонський державний університет – 1 проєкт;

Донецький національний університет імені Василя Стуса – 1 проєкт;

Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету – 1 проєкт;

Поліський національний університет – 1 проєкт;

Національний авіаційний університет – 1 проєкт.

Тож за результатами І етапу конкурсу з нашого вишу до фіналу потрапила максимальна кількість – три проєкта!

Вітаємо переможців I етапу ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін»!

Команда другокурсників кафедри програмного забезпечення у складі Дмитра Афанасьєва (гр.1ПІ-19б), Вадима Волкова (гр.1ПІ-19б), Богдана Дудченка (гр.1ПІ-19б), Павла Криворучка (гр.1ПІ-19б), науковий керівник – доцент кафедри ПЗ Вікторія Войтко. Команда посіла 2 місце у рейтинговій таблиці. Студенти розробили проєкт «News engine». Це екосистема з веб-додатків, спрямованих на ефективний збір, класифікацію та доставку новин користувачу з можливістю детального задання фільтрів та критеріїв для вибірки, власне, тих самих новин. Ідеєю даного програмного продукту є надання користувачеві максимально швидкого та зручного доступу до інформації, яка цікавить саме його, а також збереження невеликої історії отриманих новинних сповіщень.

Збірна команда магістрантів ФІТКІ у складі Михайла Кренціна (кафедра ПЗ, гр.1ПІ-19м), Ірини Колос (кафедра ПЗ, гр.1ПІ-19м), Сергія Василькова (кафедра ОТ, гр.1КІ-20м), науковий керівник – доцент кафедри ЗІ Леонід Куперштейн. Команда посіла 7 місце у рейтинговій таблиці. Студенти розробили проєкт «QUESTUP», в якому створили два мобільних додатка – один для працівників закладів харчування, інший – для користувачів (відвідувачів). Заклади харчування можуть створювати квести для відвідувачів та рекламувати свій заклад. Відвідувачі створюють команди, реєструють їх у мобільному додатку «QUESTUP», обирають і проходять квест. Переможці квесту отримують призи від закладу харчування у вигляді знижок чи безкоштовних замовлень.

Студент другого курсу за скороченим терміном навчання на базі диплому молодшого спеціаліста Ілля Мельник (кафедри ПЗ, гр.1ПІ-19мс), науковий керівник – доцент кафедри ПЗ Вікторія Войтко. Проєкт посів 12 місце у рейтинговій таблиці. Ілля розробив 2D- платформер з елементами квесту «LOONEY TUNES GAME». Тут квест – це особливий жанр комп'ютерних ігор, який заснований на вирішенні гравцем різних розумових завдань і головоломок для подальшого проходження гри. Ідея гри полягає у пошуку ключа, який необхідний для проходження рівня. Для того, щоб його отримати, необхідно вирішити логічну задачу, яка захована на рівні. Для більш комфортного проходження квесту гравцю надаються підказки. Таким чином, ігровий додаток посприяє розвитку логічного мислення людей різних вікових категорій.

Бажаємо нашим студентам успіху і перемоги у фіналі ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін», який відбудеться 27 листопада 2020 року!


Ще новини
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФІНАЛ 34 МІЖНАРОДНОГО ЧЕМПІОНАТУ З РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ
06.03.2021 / 01:20

Всеукраїнський фінал 34 Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач відбувся 28 лютого 2021 року у Вінницькому національному технічному університеті.

ПЕРЕМОЖЦІ МІЖНАРОДНОГО ЗИМОВОГО БЛІЦ-КОНКУРСУ З ВЕБ-ДИЗАЙНУ ТА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ
06.03.2021 / 01:13

Підбито підсумки Міжнародного зимового бліц-конкурсу з веб-дизайну та комп’ютерної графіки 2021 року.

MegaIndex Domain Rank